Menu

Tjek ud

Din kurv er tom
Nogen Spørgsmål?
+45 51900474
Populære spørgsmål
Hvornår trækkes pengene?
LUK
Når du booker, reserverer vi pengene på dit kort. Når din ydelse er blevet udført, trækker vi pengene. Pengene trækkes først fra dit kort, når ydelsen er udført.
Hvordan booker jeg flere ydelser?
LUK
Ved at starte en ny søgning fra forsiden, kan du lave en ny booking med flere og andre ydelser.
Modtager jeg en ordrebekræftelse?
LUK
Ja, vi sender en ordrebekræftelse til dig. Vent et par minutter på at emailen lander i din indbakke. Tjek din spam-mappe, hvis du ikke kan se den i din indbakke. Hvis du mod forventning ikke modtager den, så kontakt os på info@moreminutes.dk.
Kan jeg ændre tiden på min booking?
LUK
Fra din personlige side (find den via ikonet i toppen), kan du skrive til leverandøren og bede om at få flyttet tiden. Alternativt kan du annullere bookingen fra din personlige side og lave en ny.
Kan jeg komme i kontakt med leverandøren?
LUK
Ja. Fra din personlige side (find den via ikonet i toppen), kan du skrive til leverandøren af den eller de ydelser, du har booket.